Gamla stan

Hej bloggen!

Idag åkte jag och min syster till gamla stan, för jag skulle köpa en grej :) det e Sandras födelsedagspresent, hon fyller 20 nästa vecka... den är jättefin iallafall och jag tror att hon blir jätteglad! :D Hoppas det iallafall!

Det e så fint i gamla stan, jag måste åka dit oftare.. så himla mysigt när allt ser så gammaldags ut :)

För övrigt så e jag jävligt irriterad på min mobil som har fuckat ur totalt sen igår.. helt plötsligt så bara sluta den funka, när jag tryckte på en knapp så hände inget och den hänger sig hela tiden och stänger av sig själv! :/ Nu tänkte jag lägga ut bilder som jag tog idag men mobiljäveln "initierar synkronisering" jättelänge och kopplar ifrån sig själv hela tiden så palla.. haha vad argt det låter men men..

Jag ska iallafall vara barnvakt ikväll för mamma ska ut, så vi ska väl ha myskväll här hemma och kolla på film :D

Trevlig helg ♥



Okej nu funkar det!! :)


Emmeline







Jag med min nya jacka :)




Ett fint skyltfönster.. fast inte så vårinspirerande direkt :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0