Måndag

Hej bloggen!
  I lördags åkte jag till tumba, och kom hem för ett tag sen idag. Jag blev så lat efter maten igår (vi grillade!) så jag pallade inte åka hem, så jag stannade en natt till istället..
  Igår åkte vi till Skärholmen och shoppade lite :D Men jag köpte bara ett par leggingsjeans från Vila, och jag hoppas dom e bättre än Gina Tricot's för dom e lite obekväma faktiskt.. skulle köpa ett par skor också som var på rea men det blev massa strul med det för dom hittade inte dom skorna inne på lagret, vetefan varför dom hade skon ute i butiken då.. klantigt!

Hot shots



Greger ville kolla läget mellan lakanet och madrassen när jag bäddade



Det var lugnt därinne så han kunde blunda en stund



Jag fick 2 kompisar i fotändan i morse :)



Myspys i morse




  I morse väcktes jag 1½ timme för tidigt av en lillebror som kom in i rummet och skrek. Kunde inte somna om efter det heller så jag lär ju vara ganska trött ikväll.. Inte kul :(

När jag kom till vällingby så tvingade jag mig själv till att träna, men det kändes inte så himla bra efteråt ändå, jag fick huvudvärk :/ men men.. nu ska jag ta en dusch. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0