Ny hårfärg + drama

Hej!

Idag har jag varit hos frisören, toppat mig och färgat håret :D jag ville ha "jättemörkbrunt", typ så mörkt det går utan att vara svart.. det blev jättefint, jag tycker det lutar lite åt det svarta hållet iförsig men det går nog ur lite efter några tvättar. Jag e nöjd iallafall (och har samma färg i hela håret, istället för som innan; en dm utväxt och olika nyanser av rödbrunt i topparna) :)



När jag var på väg hem så såg jag att det har hänt något här ute, en bit bort längs gatan.. en polisbil står här nere och dirigerar bilarna att inte åka uppför gatan, en helikopter är i luften och 2 ambulanser + en brandbil har kommit :S undra vad som hänt...

Det tog ju ganska lång tid hos frisören så nu har jag lite bråttom. Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har klippt dej fint :)<3

2009-03-08 @ 20:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0