Onsdag 25:e mars

Hej bloggen!

Jag snoozade en halvtimme och struntade i att träna idag.. latheten tog över. Men jag tränade igår iallafall, och då blev jag räknad på alla maskiner så nu har jag ett litet kort där det står hur många "gånger" jag gör på varje maskin när jag maxar, så nu ska jag försöka hålla det eller överstiga.. :)

Igår kom min kompis Therese till vällingby! Hon bor i södertälje och jag har inte träffat henne sen i november typ.. hon jobbade i norge ett tag och sen har det bara inte blivit av. Men det var kul, hon följde med mig till jobbet och åt där innan hon åkte igen :)

Nu har jag precis fixat en e-legitimation, för jag ville gå in på skatteverket och kolla mitt skattebesked, man kan ju se det preliminära nu.. men då var det tekniskt fel på hemsidan så jag kan inte se, typiskt :/

Idag är det iallafall löning för många så jag hoppas på mycket att göra på jobbet! Då går det fort och är mycket roligare än att stå och glo som jag får göra ganska mycket nuförtiden..

Jag vill deklarera! Har aldrig gjort det förut ju så det blir min första gång :) men det börjar väl skickas ut nu så jag hoppas jag får snart också :) jag vågar inte göra det på skatteverkets hemsida för jag vet inte riktigt hur man gör..





Men nu ska jag hoppa in i duschen snart och göra mig i ordning.. c ya! ♥

Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Är du på jakt efter en ny bloggdesign? Välkommen in till min design sida med massor av designer!

2009-03-25 @ 22:52:25
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0