Oops..


..jag hade en grön sten på ena kulan på tungpiercingen.. haha well well, den kommer nog ut den naturliga vägen..! :P

Var nyss ute på balkongen, vart tog solen vägen? :( hoppas det blir fint väder imorrn iallafall, på Alicias dopdag :)

Nu har jag läst några bloggar, varit inne på alla lägenhetssidor.. och om 2 timmar ska jag jobba.
Nästa vecka får jag förhoppningsvis moppen såld. Om inte, så har jag en till intresserad. Vore ju skönt att bli av med den nån gång, och även få en slant för den som jag kan spara till körkort. Men det blir nog när jag bytt jobb någon gång.. haha jag har aldrig ens provat att köra bil. Jag kommer vara en sån där katastrofal bilist, om jag ens blir godkänd..!






Trevlig helg! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0