Sääääng

Hello!

I morse hämtade jag sängen!
  Så himla snälla, dom som hjälpte mig, jag behövde inte bära någonting :) och inte ville dom ha betalt heller, jag får bjuda dom på något på jobbet istället :) helt perfekt, nu kan jag köpa en bra bäddmadrass istället.

Och kvinnan som jag fick sängen av e ju också en ängel.. sängen e jättefin! Jag vågade inte riktigt hoppas på så mycket innan, men den e helfräsch.. fick två tillhörande nattduksbord också, och ett fint överkast som e vitt med marinblåa blommor typ.


  




Visst, sängen tar ju upp typ 90% av rummet nu men så får det vara. Jag får hoppas på att jag får en egen lägenhet snart...

Nu har jag precis käkat pannkakor. Ska kolla på ett avsnitt av O.C, sen blir det en lång dusch och fixa naglarna.


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0