Söndag 29:e mars

Hej bloggen!

Igår var Alicia's dop och efter det hade vi fest för Sandra som fyller 20 år imorgon. Sandra fick en guldring med 5 diamanter av mig i present, och Alicia fick ett guldhalsband med ett hjärta, och i hjärtat är hennes månadssten.
Jag har bara några bilder som jag tänkte lägga upp här, sen blir det väl fler..

Dopet var iallafall i Spånga kyrka, jag är Gudmor så jag höll i Alicia när vi stod där framme och idag har jag ont i armarna, haha.. det blev ju lite tungt efter ett tag :)


Amie häller upp vattnet




Alicia får vattnet på huvudet




Amie torkar lite :)








Sandra, Amie Kolleh, Vince, Alicia, Jag & prästen





  Efter dopet åkte alla hem till Sandra där det var mat och fika, sen på kvällen åkte vi ungdomar till Sandras storebror och förfestade lite där. Sen var vi en snabbis på Severin i hässelby gård, och efter det åkte vi in till Viper i fridhemsplan och dansade tills dom stängde... men snacka om typiskt att dom stängde "klockan 2" för att det blev sommartid... haha!


Födelsedagsbarnet fick en födelsedagsdrink!




Utanför Viper





Suddig bild på Sandras ring




Jag kom hem vid halv 4-tiden tror jag, och väckte mamma med min hicka som vägrade gå bort.. sen somnade jag med datorn på och allt. Vaknade i morse kl 10, och hade världens huvudvärk, men somnade om efter typ en timme. Så den här dagen har jag bara sovit och suttit vid datan... orkar inte göra så mycket annat. Ska väl svulla lite mat snart...




Kommentarer
Postat av: Leena

Hej Issa,



Vilket fint dop! Hon är ju en riktigt söt liten knubbis!

Grattis för skattepengarna, nu kan du köpa en riktigt fin present till mig;-) Ska kolla Guld fyndskatalagogen:-)

Det blir middag den 12/4, snackar du med Robin?

2009-03-30 @ 08:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0