Tisdag

Hej bloggen!

Solen skiner och det är ju härligt. Men jag har inte fått samtalet från Svenska Bostäder ännu och det känns inte lika roligt.. jag ringde dit och frågade också, men kontoret är stängt idag pga flytt, såklart.. tycker ändå någon borde ringa mig för imorgon är det inflyttning, kontraktet är inte skrivet och jag har inte ens sett lägenheten... gaaaah..!

Men nu fick jag en briljant idé, jag ska gå dit och kolla in genom fönstret, hihi.. hoppas ingen e där inne och håller på och flyttar ut bara :P bottenvåning it is!

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Leena

Bra tänkt, jag håller tummarna så det knakar!

Jag är så glad för din skull, du är verkligen värd en lägenhet nu!

Puss

2009-03-31 @ 15:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0