Tisdag

Todiloo..

Idag innan jobbet så mötte jag Sandra en snabbis, hon följde med mig till frisören för jag skulle säga att jag inte var helt nöjd. Alltså: jag skulle färga "mörkmörkbrunt" för 2 veckor sen, men i början såg det ganska svart ut och jag tänkte att det går väl ur lite efter ett par tvättar, men nu har det bara gjort det i topparna tycker jag och i hårbotten ser det svart ut.. och det ville jag inte ha. Iallafall, frisören verkade ganska bestört när jag sa detta och hon och hennes kollega sa att det såg väldigt jämnt ut och inte alls svart.. fast flera har sagt det till mig, så det är inte bara jag. Och när jag väl satt där i frisörstolen idag så såg det jämnt ut med deras belysning, men hemma eller på jobbet gör det inte det??? Jag fattar nada.. ska nog gå till Bobbys hårstudio och få ett andra utlåtande tror jag!

Jag fick sluta kl 20 idag (2 timmar tidigt), såååå skönt för det var helt dött... gick och handlade lite på coop, och gick hem då.. nu ska jag kolla på nyaste Desperate och sen om jag kan släppa datan så ska jag läsa lite :)

Kvällens räddning:



Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jag har gjort finaste designen nu. skulle bara behöva en bild på dig :) loggar msn umorgon runt 12 typ så får du skicka :)

2009-03-17 @ 22:14:51
Postat av: Lillebror

Jag har gjort finaste designen nu men skulle behöva en bra bild på dig :) loggar in på msn imorgon så får du skicka. runt 11-12 typ :) god natt siz!

2009-03-17 @ 22:17:50
Postat av: guess who

Kan inte se vad jag skriver och visste inte om jag postade.. mdrf jag skicka två -.-

2009-03-17 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0