Torsdag

Godmorgon bloggen!

Jag blir på så bra humör när solen skiner, hoppas att det fortsätter... :D

Igår innan jobbet så köpte jag doppresent till Alicia.. men vad det är kan jag inte skriva här ännu hehe.. jättefint iallafall!

Nu ska jag snart sitta med naglarna i en skål med aceton, jag måste ta bort dom här jäkla akrylnaglarna... jag vill inte egentligen, men dom blir så fula av mitt jobb så det ser för jävligt ut. Det e ingen idé att betala flera hundra för att dom ska hålla i en vecka alltså... får vänta tills jag bytt jobb :) hoppas bara att mina egna naglar under sitter kvar sen... :S

Mer än så hade jag inte för tillfället... ha det bra!


(P.s. Mathias, jag har ingen, får fixa sen!)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Okej :)

2009-03-23 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0