Utgång!

Hello!

Idag sov jag lääänge, det behövdes verkligen.. och ikväll ska jag, Amira och hennes kompis från dalarna gå ut :D vi vet inte exakt vart vi ska men vi ska iallafall gå förbi någon välgörenhetsgala, för det var billiga drinkar där, haha. Det blir nog kul :)

Så om ett tag ska jag väl börja göra mig i ordning, ja det kanske e lite tidigt men det tar ju tid med naglar och hår och allt, haha.

Jag gick och köpte skjortan som jag lagt undan på Gina, och då hittade jag en jättefin kjol också som jag nog ska ha på mig ikväll, och kanske på alicias dop också. På tal om dopet så drömde jag förra natten att jag kom dit utan present! Det var en så jobbig dröm alltså.. jag hade helt glömt bort att köpa present, snacka om jobbigt. Haha, bara för det så ska jag köpa presenten nu på måndag så jag har det klart... ;P

Här e iallafall kjolen:



 
  


Köpte tygskor på DinSko för någon vecka sedan också, som jag har när jag jobbar. Det tog fyra dagar att gå in dom, så igår var första dagen som jag inte fick ont i fötterna i slutet av kvällen! Kommer nog köpa fler par såna här, jag tycker dom blir jättefina med jeans till exempel..





Well well. Klockan e redan halv fyra och jag har bara suttit vid datan och druckit kaffe än så länge.. så nu ska jag försöka göra något vettigt, trevlig  helg! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0