ääeej issa...

Hej igen!

Nu mår jag lite bättre, näsan rinner som fan och har blivit helt röd och torr efter allt snytande men magen och hostan e bättre..
  Sandra & Hiwet åkte iväg tidigare för att fixa lite inför ikväll, dom ska gå ut.. jag skulle följt med egentligen, men jag blev ju sjuk och Alicias barnvakt backade ur i sista sekunden så jag ska vara hemma med henne istället. Iallafall så passade jag på att städa lite när jag var ensam hemma, så nu ser det fint ut här :) behövde röra på mig lite ju.
  Tog en lång dusch också, det behövdes.. och så har jag druckit massa blåbärssoppa :P

Sen ska jag nog lägga mig hyfsat tidigt, sova bort lite av förkylningen, imorgon ska jag jobba.

Trevlig kväll, pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Leena

Hej Issa,



Nu har jag kommit igång med bloggen:)

2009-05-29 @ 09:51:52
URL: http://dennizdischa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0