Fredag

Hej hej..

tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Efter jobbet mötte jag mamma som följde med mig och käkade en pizza och tog en öl, sen kom Amira dit också men ingen av oss var särskilt sugen på en till, jag har faktiskt ont i magen nu också.. jag följde iallafall med Amira till tunnelbanan och nu e jag hemma.
  Innan vi gick till tuben så gick vi hem till mig för vi båda behövde gå på toa, och då stod en polisbil utanför mitt hus.. poliserna var inne i min port också. Det händer fan ganska mycket här har jag märkt.. inte direkt något som berör mig men ändå. Bilen står kvar nu med. Dom kanske har span? Nej då skulle dom ha civilbil.. Haha.

Imorgon förmiddag ska jag möta Leena i Skärholmen centrum, vi ska ..... nej det e hemligt. :P Sen ska väl Michael ha match så jag följer nog med och kollar på den.

På söndag kommer min mormor till Sverige, weeeeee!!! Om jag bara får reda på tiden dom anländer så ska vi åka och möta dom :) ska bli så kul, har inte träffat henne på nästan 10 år tror jag..

Men nu måste jag läsa lite innan jag ska sova. Upp tidigt imorrn.. jag minns inte ens sist jag sov utan att ställa klockan.. buhu.. haha Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0