Grå tisdag

Hej bloggen!

Idag försov (läs: snoozade för länge) jag mig lite så det blev ingen träning som jag hade tänkt. Hur ska jag nånsin komma igång med den alltså... jag måste nog lägga mig tidigare och gå upp tidigare. Men det är inte så lätt när man jobbar till 22.. hmmmm! Får försöka tvinga mig dit iallafall då :)

Idag är det ju riktigt grått och tråkigt ute.. så jag tänkte muntra upp med några kort jag tog från min & Lottas promenad för 2 helger sen !

Vid Kanaanbadet, på väg mot hässelby...








Det här trädet e så ballt, man kan gå in i det! (om man tycker om spindlar)
Det har stått där i hässelby strand så länge jag kan minnas







Nu ska jag försöka slänga ihop några ingredienser till en lunch här hemma. Hah! Det e nog första gången.
Ha en bra dag, hoppas solen tittar fram... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0