Helg update

Hej bloggen!

Igår så mötte jag ju Leena i Skärholmen, vi köpte en jättefin brun plånbok till pappa som fyller år imorrn :)
Och så köpte jag en topp på Bikbok som var på rea, och 6 st dricksglas inne på Bolagret (som ligger bredvid Bolaget, hahaha).. dom passar verkligen perfekt till min svarta servis!





Sedan så åkte vi till Storvreten och kollade på Michaels fotbollsmatch, dom vann med 4-1 mot Ösmo tror jag att det var.. bra bra :)
 
Efter det åkte vi hem till Tumba, pappa lagade jättegod mat, och vi satt ute på verandan större delen av kvällen, myspys :)

Jag i lördags, ny klänning från H&M och leggings




Idag åkte jag hem, gick till tvättstugan på en gång och tvättade. Mathias, hans kompis Sebbe & Mamma kom dit och gjorde mig sällskap efter en stund, och sen gick vi hem till mig när jag var klar. Mathias & Sebbe åkte efter ett tag, och mamma hjälpte mig att sätta upp två gardinlängder som jag fick i helgen, dom kommer från min farmor. Jättesnyggt blev det, så stor skillnad med gardiner..


  


Sen gick jag upp till centrum och handlade, när jag kom hem så diskade jag och började laga sen middag: Domoda :D  det blev inte lika bra som förra gången jag gjorde det men det var jättegott iallafall. Nu sitter jag här helt proppmätt, och kollar på teve typ...




(gammal bild)


Ja, det var min helg då. Nu ska jag ta en cigg på balkongen och sen fortsätta glo på teve, eller lägga mig och läsa. Imorgon är det tillbaks till vardagen. Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Leena

Vad fiiint det blev med gardinerna Issa:)

2009-05-11 @ 07:19:26
Postat av: Lotta

Vilken myspys lägenhet du har nu!!!

Vad är Domoda, har du något recept på det?

2009-05-11 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0