Måndag

Hej bloggen!

Asså vilken helg...! Vi har haft såååå roligt.

Alicious skulle vara med sin pappa i helgen, så Sandra var barnledig och då tänkte vi att vi skulle festa till det lite :)
 
I fredags kom Sandra & Hiwet till mitt jobb och väntade på att jag skulle sluta. Sen gick vi tre & Amira till Baronen... när Amira skulle åka hem så gick vi hem till mig och fortsatte festa innan vi somnade.




















  På lördagen vaknade vi och tog det lugnt och glodde på film.. sen var klockan fem helt plötsligt så vi fixade i ordning oss och mötte 2 kompisar i centrum. Sen festade vi lite här hemma, och senare på kvällen blev det en sväng till Baronen och sen till Cattens. Därifrån fick vi skjuts hem.

Igår vaknade vi lite sent med tanke på våra planer, men jag & Hiwet skyndade oss iallafall till centrum för att köpa kycklingfilé medan Sandra började laga mat. Vi skulle laga Domoda :D
 
Efter det hade vi tvättstuga, och vi tvättade så mycket så vi var där hela tvättiden.. Alicia kom tillbaka och vi gick hem och duschade och sen skulle Hiwet hem så vi gjorde henne sällskap. Sen åkte vi också hem.

Och det var den helgen det. Fasiken vad fort det går.. men vi hade skitkul iallafall. Nu börjar jag jobba om 1½ timme, wonderful... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0