Måndag

Hej bloggen!

I lördags kom pappa & Leena hit och fikade och hjälpte mig fixa lite här hemma, satte upp spegeln i hallen och borrade i köket så jag kunde skruva upp 2 hyllplan där igår när jag kom hem från Tumba. Och så fick jag en blomma och en matta till balkongen :) det ser mycket finare ut nu.

Igår när jag skulle hem så var jag lite försenad till tvättstugan, men bara en kvart och jag tänkte att man måste ju ha minst en halvtimme på sig innan någon får ta ens maskiner.. när jag kom in i tvättstugan så var mina 2 maskiner igång, och klockan var bara 20 över min starttid! Fan vad sur jag blev.. efter 10 minuter kom det in 2 killar, det visade sig att det var dom som tagit mina maskiner. Och dom kunde inte svenska så jag fick prata engelska med dom, och tjafsa ett tag innan dom fattade. idioter. Och maskinerna hade typ en halvtimme kvar så jag fick sitta där och vänta! dom tog en timme av min tvättid.. åååååh jag blev så sur.
  Men som tur var så fick jag en annan killes maskin när han var klar, så det sparade jag en halvtimme på :)

I morse gick jag till mamma och skulle ringa runt igen efter någon som kan ta ut min p-stav, och ääääntligen fick jag boka tid på ungdomsmottagningen, så nästa vecka blir det av.. det har jämt varit upptaget när jag ringt dit innan.
(Leena, din barnmorska (Angela) kunde inte heller göra det ingreppet...)

Efter det gick jag hem och fixade lite, och sen har jag bara jobbat. Det var helt dött på jobbet idag.. så tråkigt.

Här kommer lite bilder iallafall :) ....


Såhär fint blev det med hyllan ovanför spisen

   


Jag har invigt mina skor i helgen... ajajaj skavsår





Greger kom och la sig när jag skulle sova..

  

Men Kunta blev svartis och surade i fönstret istället :P

Kommentarer
Postat av: Leena

Vad fint det blev med hyllorna!

Ha ha haa Kunta är inte klok:)

2009-05-05 @ 09:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0