Mors dag

Hej hej!

Hahaha, jag hade glömt att Hiwet bloggade igår.. "här kommer lite bilder" men hon la inte ut några, hahaha.. och snygg stavning var det också. Ett litet gästinlägg, haha.. :)

Jag kom hem för en stund sedan, jag & Sandra & Ali gick hem till mamma för hon hade middag idag.. Robin & Jeanette, Ellan & Mathias, Emmeline, mamma, jag, Sandra & Alicia blev det :) Mina bröder hade ju med sig sina tjejer så jag tog med mig mina sambos också då :D

Nu tänkte jag ta itu med ett berg av disk som väntar på mig i köket.. och kanske terrorisera Hiwet som ligger och sover på soffan, stackarn.. jag har smittat både henne & Sandra med min dunderförkylning. Men här kommer lite bilder iallafall.. på riktigt den här gången :P










Fler bilder finns i Sandras kamera, det här var alla jag hade i mobilen.. så dom kommer senare :) pusshej ♥
Och grattis till alla mammor, idag är det eran dag....


Kommentarer
Postat av: Ullis

Fin blogg du har =) Hur är livet i sthlm då?

2009-05-31 @ 23:44:03
URL: http://ull1s.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0