Onsdag

Helloooo....


Nu har snickaren precis varit här och fixat lite i hallen. Skitbra blev det, det var någon plastmatta som golv i skåpen som var halvt uppfläkt typ, och den tog han bort och satte dit nåt annat bättre.. och så fick jag en golvlist där det fattades :)

Och jag har fortfarande inte fått lön, har bara digestivekex hemma och jag e hungrig så nu tänker jag faktiskt hoppa in i duschen och gå hem till mamma och käka. På ett sätt vill jag inte det men vad ska jag göra.. min arbetskompis har fått sin lön men inte jag, ska fråga idag på jobbet om dom glömt mig eller nåt? ...

Duschen var det, ja. Måste bara ställa tillbaka alla mina skor i hallgarderoben :) imorgon får jag gå upp tidigt igen, snickaren kommer typ halv åtta och tar bort två klämmor som sitter på innerdörren. Den var "öppen" så man såg in i den så det är limmat nu.


Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0