Torsdag

Hej bloggen!

Det har blivit lite dåligt med bloggning senaste dagarna.. sånt händer. Jag har ju 2 inneboende nu också :)

Igår tog jag ut min p-stav. Trodde att jag skulle få ett litet plåster typ, men jag fick bandage som jag ska ha på mig tills på fredag... :/ Lite drygt.

Nu håller jag på och kollar min ekonomi, vad jag har över efter räkningarna.. imorgon ska jag åka och göra pass, det har inte blivit av ännu.. måste ju få det gjort inför resan. Nästa månad blir det vaccination.. usch, gillar inte sprutor. Fick bedövningsspruta igår också, det var inte så skönt haha..

Jag är ju med i Buzzador, där man får produkter hemskickade för att prova och recensera dom. Och nu har jag fått hem Neutrogena Oil-Free facial wash & make up remover.. och asså make-up removern e hur bra som helst! Bästa hittills som jag har provat. Och jag fick masssssor engångsprover som man ska dela ut till sina nära och kära...


 


Nu börjar klockan bli mycket så jag ska väl ta och duscha... och busa lite med Alicia :) vi har lärt henne att "knäppa" med tungan i munnen, jag vet inte hur jag ska förklara men det var så kul när hon gjorde det helt plötsligt igår..

pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!

Nu har vi lagat grytan och den var verkligen hur god som helst!

Kram!

2009-05-17 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0