Torsdag

Hallooo...

jag e fortfarande sjuk. Ringde till vårdcentralen idag och skulle be om sjukintyg men dom hade ingen tid idag. Hon jag pratade med tyckte att jag skulle vara hemma resten av veckan och sen återkomma på måndag för ett sjukintyg om jag fortfarande mådde dåligt då. Så jag ringde till jobbet men dom sa att vi har ett special avtal så man får inte vara sjuk 7 dagar utan intyg så som det brukar vara. Bara 2 dagar.. imorrn måste jag jobba. Hoppas jag mår bättre då..

Så idag ska jag försöka kurera mig så mycket jag bara kan, ska ta ett bad och dricka massa blåbärssoppa.
Jag blir såååå j*vla less på vissa saker ibland asså.. jag vill bara ställa mig i ett hörn och vråla allt vad jag kan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0