Torsdag

Hej bloggen!

Igår fick jag sluta en timme tidigare, så hade jag varit och handlat lite innan så jag skulle bara hem och lämna det och sen åka hem till Sandra. När jag kom hem så låg det en blodig gammal man utanför porten! Uuuuuh. Men det var 3 personer där redan som höll på och ringde ambulans. Han hade nog druckit sa dom, och han såg så läskig ut tyckte jag.. han bara låg där och log och så blödde det från huvvet. Hoppas det gick bra iallafall.. jag hade fan fått hjärtattack om han hade legat där när jag kom hem sent från jobbet!
  Sen när jag gick ut igen så höll sjukvårdarna på att ta in honom i bilen.

I morse gick jag upp kvart över sju... för snickaren kom hit och hämtade sina klämmor som satt på dörren. men jag var så trött så jag gick och la mig igen, det e ju ingen idé att gå upp så tidigt tycker jag. Om man ändå jobbar till 22.


Det är finare väder idag iallafall än dom senaste dagarna, fasiken vad det regnade och haglade igår.


Nu har jag käkat en bamsefrukost/lunch så jag ska ta en cigg och sen duscha. Om jag hinner så ska jag springa in på H&M innan jobbet och köpa en tunika jag vill ha... jag fick lön idag nämligen efter att jag frågade chefen igår :) dom hade faktiskt glömt mig.

Pusshej! ♥




 


Kommentarer
Postat av: Amira

glömde Joseph ge dig lön? hahahah.....taskigt

2009-05-07 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0