091112

Hej bloggen!

Har inte skrivit på ett tag nu, igen hehe...
I helgen var jag iallafall i Sundsvall och hälsade på, det var jätteroligt. I lördags hade mina kompisar dop för sin dotter och senare på kvällen blev det fest :)


  Jag & Zandra,              Jenny & Jag,        Jag, Zandra, Jenny  
   

Zandra & Jennysarna,    Zandra & Jenny,             Johnny & jag,
     


Jag & Stefan, haha syns det att vi e släkt eller..



(Joel var också med, men kameraskygg kanske?:P)


I måndags åkte jag hem och kom fram på kvällen, då mötte jag Emelie som var här på besök från Uppsala.. vi gick till Baronen och tog en öl och snackade en massa, sen kom Amira och joinade oss också.

I tisdags följde jag med Emelie till tåget när hon skulle hem, sen mötte jag Sandra & Hiwet, vi var i stan ett tag och sen åkte vi till Sandras kompis som skulle tatuera henne... hon skrev "Alicia" på underarmen, det blev skitfint!


Innan, Sandra var lite nervös..
   

Då kör vi..                     Smärta...                    men glad ändå :)
   

Konturerna klara..


Färdigt :D
 


Idag försov jag mig rejält, så det blev ingen skola för mig idag.. jag fattar inte, har aldrig haft problem att vakna förut. Har typ aldrig försovit mig och nu händer det hela tiden :( får köpa en sån där väckarklocka som kuckelikuar som en tupp eller nåt.

Nu ska jag ta en dusch, fixa till här hemma och plugga lite tror jag.. ska jobba fredag-måndag, sen skola nästa vecka och jobba fredag igen, så jag e inte ledig förrän nästa lördag..! Kul kul.
Men nu ska jag sätta igång, pusshej! ♥


Kommentarer
Postat av: Zazza

Men hua!! :D ja ser man ut sådär?? shit :D haha. Ja, roligt var det om inte annat? ;)

2009-11-13 @ 19:27:58
Postat av: isabelle

hahaha ja, visst vare de, jag hade skitkul iallafall ;D

2009-11-14 @ 18:49:44
URL: http://isabelli.blogg.se/
Postat av: Z

Ja huvudsaken var väl det ;) Du får ta och komma upp något mer tycker jag, om inte annat kan du ju alltid komma hit och börja plugga? ;) haha. Vi ska försöka komma ner över vi också men som sagt, det är inte bara att åka :/

2009-11-14 @ 19:48:44
Postat av: isabelle

haha :) jaarå, ska komma så ofta jag kan.. hehe men oftare än innan iallafall! & ni e alltid välkomna ;)

2009-11-14 @ 19:54:49
URL: http://isabelli.blogg.se/
Postat av: Zazza

Härligt, ja jag försöka få med mig hela familjen och komma ner över ;) du är alltid välkommen hit också det vet du!!

2009-11-22 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0