091118

Hej bloggen!

Idag hade jag mitt första prov i skolan, jag tror det gick bra faktiskt :) svarade på alla G-frågor, och en VG-fråga så vi får väl se, men G måste jag få iallafall. Nästa vecka har jag ett nytt prov...

Igår gjorde jag inget speciellt, var i skolan.. sen gick jag hem & min syster kom hit. Storstädade hemma och nördade framför datorn bara.

Nu ringde syster, så hon kommer snart. :) Imorgon händer det nog inte så mycket heller, skola, tvättstuga.. och ladda inför fredag, då ska nog jag, Sandra, Hiwet & Emelie gå ut! :D


Jag fick ett tackkort häromdagen, fint va?



Kommentarer
Postat av: Zazza

Den kom fram ser jag ;) kanon! När kommer du hit igen?

2009-11-22 @ 11:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0