:)

Heej bloggen!

Idag känner jag mig helt utvilad, såå skönt :)
Igår jobbade jag ju, sen skyndade jag mig hem för att hinna se reprisen av Ugly Betty & Desperate, hehe. Missade ju det i tisdags.. sen efter det mötte jag Sandra & Ali, vi åkte till Nina i Bromsten och hon fixade Sandras naglar. Jättefint blev det, som vanligt. Hon ska ha prov i sin nagelterapeut-utbildning i april så då ska jag & Sandra vara modeller och få ett helt nytt set naglar :)
 
Efter det drog vi till Donken i vällingby och käkade oss proppmätta. Sen gick jag hem och däckade på soffan! Fasiken vad trött jag var, hade knappt sovit nånting natten före :( men nu e jag iallafall utvilad!

Börjar jobba halv fyra idag, lite skönt att jobba kväll faktiskt.. det brukar inte vara så många timmar.
Snart ska jag hoppa in i duschen & göra mig iordning.. ha en fin dag, pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0