New Moon

Heeej,

jag e helt slut! Ska nog sova snart tror jag..
  Igår gick jag, Amira & Robin och drack några öl och snackade maaassa skit, det var astrevligt iallafall... sen drog vi vidare hem till Amira en snabbis, sen hem till Robin i Nälsta och fortsatte festa.
  Idag när vi hade vaknat till så åkte jag & Amira till vby igen, letade efter en jacka till mig utan någon större framgång och sen gick vi och käkade våran favoritpizza La Roma.. mmmmm va gott det var. :)
  Efter det gick vi hem till mig och gjorde oss iordning, sen mötte vi Hanna & gick på bio, vi såg New Moon! Den var jättebra tycker jag, lite märkligt slut kanske men annars så.. 




Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, e helt ledig då.. ska nog försöka plugga lite, har prov på onsdag så det behövs.. men nu ska jag nog lägga mig o kolla på en film eller nåt. Godnatt, pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0