SVENSK KULTUR...



... är INTE roligt att prata om! Fy f*n alltså vilken pissdag jag hade i skolan idag. Vi började med en ny kurs idag, och har snackat om svensk/utländsk kultur hela skoldagen. Min lärare och klass (som just nu består av 3 pers) var såna "gammaldagsa" besserwissers idag och jag höll inte med om EN enda sak de hade att säga. Och tydligen fick man inte tycka annorlunda än dem heller; så fort jag sa något så lät det "Jo så är det visst, JO så tycker du visst"..... frustrerande!

Blä. Och jag e ju bara 20 år gammal, jag vet ingenting och kan ingenting eftersom jag inte har 3 barn, rest jorden runt och jobbat 10 år vardera inom 3 olika branscher. Idioter.


Men men.. man kan ju inte komma överens med alla. Nu ska jag iallafall plugga, har prov imorgon..


Här e en bra låt iallafall :)
MOHAMMED ALI - LEVER FÖR DET HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0