Torsdag

Hej bloggen!

Jag är dödstrött idag. Kan bero på att det blev en liten sväng till centrum igårkväll och ett par öl med Amira & Jocke.. hoho. Hursomhelst, jag var i skolan iallafall, kom hem för en timme sen och nu har jag precis varit i tvättstugan & slängt i två tvättar. Tänker inte ens hänga tvätten i torkskåpet idag, hänger upp hemma istället.. pallar inte gå 2 gånger haha. Och det e huset bredvid liksom.. LAT!

Jag längtar tills februari.. då ska Svenska Bostäder, Hässelbyhem & någon mer slås ihop till ETT företag, så då kan alla som vill byta lägenhet välja mellan MASSA fler lägenheter. Och jag vill byta, vill inte bo här längre.. less.
Delvis för att det e nedre botten, var ju skitglad över det när jag fick lägenheten men nu ere inge kul längre. Och så gillar jag inte området längre heller.. aja, jag vantrivs ju inte direkt så det e ingen panik! :P Men vore kul att få byta faktiskt.

Resten av dagen tänker jag inte gå utanför dörren, jag e heeelt slut. Ska bara chilla i soffan, kolla film på datorn tror jag.. och äta. Imorgon ere ju utgång! :) pusshej, ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0