Typiskt!


Blä. Jag e hemma igen, åkte ju till jobbet men skulle tydligen inte jobba idag :/
  Alltså min chef gav mig en lapp i början på månaden, med olika dagar i november och sa "kryssa för de dagar du vill jobba", sagt & gjort, kryssade för nästan alla. Sen sa vi inget mer om det och jag trodde alltså att jag fick de dagarna eftersom jag blev erbjuden dom! Men icke, man måste tydligen kolla på ett schema vilka dagar man fick och ska jobba under månaden.. så jag ska inte jobba på fredag kväll heller, så inte förrän nästa helg..

Aja, jag åkte inte dit helt förgäves iallafall, vi gick igenom december och bokade in mig de dagar jag ville jobba, så det e klart.. och så fick jag en jobbtröja, haha :) och så handlade jag lite på vägen hem..

Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Tv:n strejkar och "söker efter signal" :S hmm.. kanske ska plugga lite? eller städa? eller något annat roligt.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0