090902 Back to school

Hej bloggen!

Igår var jag & Amira i hennes lägenhet igen och städade och fixade lite, det blir nog riktigt fint där när allt e klart :)

Och idag fick jag äntligen besked från skolan; jag kom in!!! Jag blev så himla glad asså, fast jag börjar inte förrän 15e okt tydligen.
  Mitt utdrag ur brottsregistret kom också idag, så jag ska lämna det till "förhoppningsvis nya jobbet" på måndag. Och hoppas på att jag får jobba nu i veckan!

Idag ska jag iallafall jobba, börjar kl 17 så det blir ett ganska kort pass.. men imorgon är det 10 timmar jobb, så jag hoppas på mycket folk så dagen går fort.
  På söndag är det middag hos mamma för hon fyllde år igår. Kul att träffa min storebror som förhoppningsvis dyker upp, vi ses så sällan :(




Ha det bra! Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Michael Göransson

Kolla min blogg!

Jag kan fixa en skit bra bloggdesign till dej. Jag har blivit skit bra.

2009-10-04 @ 12:16:59
URL: http://mickews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0