091021

Hej bloggen!

Det blir ett sent blogginlägg nu innan jag går och lägger mig... det e väl en vecka sen jag bloggade sist, men det har inte hänt så mycket sen dess :)
 I lördags jobbade jag dag, så jag klev upp kl 6! Tror aldrig jag har vaknat och gått upp så tidigt på en lördag förut, haha. Resten av helgen tog jag det lugnt..

Och i tisdags började jag skolan.. finally! Det känns bra, lite skumt att sitta i en skolbänk igen men det ska nog gå fint :D Köpte massa grejer till skolan igår också, block & sånt...


Idag vaknade jag halv nio... och skolan börjar nio, höhö :P min första tanke var "Aldrig att jag går till skolan idag, jag sover vidare".... meeeeeen jag var duktig och hann i tid iallafall.. :)


Efter skolan mötte jag min syster, vi gick hem till mig och kollade på film och sprang i tvättstugan. Faktiskt så sprang vi i min port, och då lyckades jag tappa min mobil och sedan trampa på den. Hahaha... den klarade sig med lindriga skador iaf så det var ju bra.


I helgen jobbar jag lördag&söndag, och nästa helg likadant. Ingen halloween fest för mig! Och helgen efter det åker jag till Sundsvall. Jag vill åka till TUMBA♥ för jag har inte varit där på skitlänge men när ska jag hinna det? :(
  Aja, nu ska jag försöka sova så jag inte försover mig imorgon med! Pusshej ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0