091028

Hallå bloggen!

Idag var det dags för skola igen och det blir bara mer och mer intressant för varje lektion, skitkul :) haha, så säger jag nu.. undra hur skoltrött jag e om några veckor..! Nej men jag ska nog stå ut.
  I helgen jobbade jag, och när jag var klar på söndag så åkte jag bara hem en snabbis och sen till tumba. Äntligen! Det var så längesen.. hann träffa min "mormor" också som var på besök i Sverige, det var kul för henne har jag inte träffat på flera år.

Nu sitter jag bara hemma och tycker synd om mig själv för ryggen känns som att den ska gå av på riktigt asså. Blääää... ipren hjälpte inte heller :(

I helgen ska jag jobba, och helgen efter det så åker jag till Sundsvall! Längtar! Trodde aldrig jag skulle säga så om den staden men det ska bli kul att hälsa på i 4 dagar.. mer än så pallar jag inte, haha. Nu ska jag nog börja "tänka på refrängen" (som min pappa alltid sa när jag & mina syskon var små :P), alltså gå och lägga mig... snart iallafall. Pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0