Ingen skola idag

Hej bloggen!

I morse när jag kom till skolan så fick vi veta att läraren e sjuk. Jag hade stressat som fan för att hinna och så var det bara att vända och gå hem igen.. drygt. Så nu har jag suttit här framför datorn ett tag.
  Det är konstigt, men typ i gymnasiet när det blev såhär så var det YES! hem och sova vidare, typ. Men nu blir jag bara irriterad för nu har jag ju inget att göra.. haha.
  Magen kurrar så jag ska väl käka något, och senare ska jag träffa Amira :) jag har faktiskt en liten läxa också så det är väl lika bra att göra den också. Eller njaa.. e ju ledig imorgon med... :P jaja Pusshej ♥






Jag saknar Oscar :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Saknar också oscar :P

2009-10-28 @ 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0