Jag är en snigel

Hej bloggen!

Idag e jag ledig, imorgon med. Men på torsdag & fredag ska jag göra introduktion på nya jobbet, wihooo! Hoppas det går bra. Var där i morse och lämnade utdraget från brottsregistret. Tomt :)
  Sen gick jag och handlade lite grejer hem, och lunch till mig & syrran.
  Nu sitter jag hos mamma och lånar hennes dator. Igår ringde försäkringsbolaget mig och dom har beslutat att jag ska få en ny dator istället för att dom lagar min... och den modellen jag hade har utgått så jag kan inte få en likadan :( det är jävligt störande! För den nya jag ska få är fan inte lika snygg som den jag hade.. åååh vad irriterad jag blev, men men. Tydligen så ska den nya vara lite lite bättre och mycket energisnål, det är ju alltid bra..


Såhär ser den nya ut. :/


och min förra... helsvart.



Men nu ska jag sluta gnälla, jag överlever ju faktiskt. Datorn kommer på posten inom en vecka, längtar faktiskt lite grann.. jobbigt att vara utan dator hemma ju.
Ska nog strax röra mig hemåt tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0