Skola + jobb

Hallååå...

Idag var jag på upprop eller vad man ska kalla det, fick lite information och så och på tisdag börjar skolan på riktigt :) men bara halvdag då för att vissa hade sökt fel utbildning så vi måste vara i grupper och åååhhh.... klantskallar. Jaja, ska bli kul att äntligen börja iallafall..
Man ska tydligen inte välja inriktning såhär tidigt heller men jag tror jag redan vet vad jag vill bli... hoho.

  Chefen ringde också och frågade om jag kunde jobba ikväll, så det har jag också gjort. Det var jättekul idag, jag e så glad att jag fick det här jobbet... trivs som en fisk i vattnet! :D

Färgade ju håret igår, det blev jättebra.. jag e nöjd. Imorgon e jag ledig men har massa att göra och fixa så ska sova snart tror jag.. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0