Uppsala

Hej bloggen!

I lördags åkte jag lite impulsivt till Uppsala, hem till Emelie & Alex. Jag & Emelie gick ut i lördags, vi hade skitkul som vanligt men det hade varit roligare om det var lite mer folk där vi var.. Kalas hette stället, helt okej klubb.


 


 I söndags var vi bara inne och glodde på tv, gick en sväng till Willys och köpte massa gott också.
  Idag gick vi en sväng på stan och tog en fika, sen åkte jag hem, och så fort jag kom hem fick jag huvudvärk som vägrar att släppa.. har ätit och druckit massa vatten men icke. Jag vet att jag har alvedon här hemma någonstans, men jag har letat överallt 2 gånger och hittar dem inte! :( Börjar nästan må lite illa också, fyfan..

Nya jobbet ringde också, jag ska jobba kvällspass imorgon och dagspass på lördag :) så jag ska lägga mig tidigt ikväll så att jag e utvilad och utan huvudvärk imorrn..

Nu messade Amira och ville att jag skulle komma till Baronen. Men icke, ska lägga mig i soffan och kolla på dom där svenska hemmafruarna nu :) ha det bra, pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0