090927

Helloooo bloggen!

Jag har varit lite dålig på att blogga nu men har inte haft lust helt enkelt. Ska försöka bättra mig :)
Har jobbat i veckan som vanligt, igår (lördag) var jag ledig och min gamla grundskoleklass hade reunion! :D

Kvällen började med att Emelie & Sandra kom hem till mig, vi sminkade oss och så innan vi åkte in till fridhemsplan. Vi var lite sena så när vi kom fram till StarBar var några redan där.. folk dök upp och vi hade jätteroligt. Har ju inte träffat många på skitlänge så det var kul att se alla igen. Vi drack, dansade och snackade en massa ett par timmar...
  Helt plötsligt så var alla borta, det var bara jag, Hiwet, Sandra & Emelie kvar. Vartfan tog alla vägen typ... aja, vi gick iallafall också ut då och ringde till de försvunna, och då hade alla tydligen gått till Donken. Jahapp! Vi sket i det och fortsatte leva våra liv, hahaha. Åkte en sväng till t-centralen, Hiwet lämnade oss och vi 3 gick till Donken of course och sen åkte vi hemåt. Vi hade så sjukt kul på tunnelbanan och skrattade så vi grät typ..

Framme hemma hos mig vid halv fem typ, alla tre däckade i sängen vid 5-tiden efter lite skitsnack. Klockan 10 imorse ringde alarmet, upp och hoppa din lilla loppa. Började jobba kl 12, slutade kl 20.. nu sitter jag här nybadad och ska fasiken sova snart. Helt slut!
  Imorgon förmiddag ska jag på jobbintervju i hässelby gård, wish me luck! Sen ska jag jobba kl 15. Resten av veckan e jag ledig (arbetslös numera), förutom fredag+lördag, ska jobba då istället för Amira som ska flytta in i sin nya lya.

Nu börjar CSI, ska försöka orka se det och fläta håret. Sen soooovaaaa.... bilder från kvällen kommer snart! pussssssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0