090928

Hej bloggen!

I morse var jag på jobbintervju (hemtjänstjobb) i hässelby gård, det gick bra tycker jag. Kvinnan jag träffade skulle ringa mitt nuvarande jobb som referens och så ska vi göra utdrag på mig från brottsregistret. Men vad jag vet så e jag helt clean :) sen skulle vi höras när jag vet om jag kommer in på skolan.. på måndag e det sista dagen för besked, så hoppas jag får veta nu i veckan.

Nu sitter jag hemma hos mamma och dricker kaffe. Håller på och överför allt från min dator till hennes, för jag ska lämna in min på lagning imorgon och jag vill ju inte att allt försvinner... men snacka om att det tar tid att först överföra allt från min dator till ett 8gigs usb-minne, sen lägga in allt i mammas dator och så börja om igen. Hoppas jag hinner klart, ska ju jobba kl 15..

Aja, nu ska jag fortsätta. Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0