090930

Hallå bloggen!

Igår var jag i Barkarby och lämnade in min älskade dator.. sen gick jag och mamma runt och kollade lite i affärer också :) det är verkligen jobbigt att vara utan dator när man e så van att alltid ha en! Igår när jag satt och kollade på tv var jag nära på att sträcka mig efter den flera gånger när jag kom på saker jag skulle kolla upp, hahah..

Nu är jag iallafall hemma hos mamma och lånar hennes dator :) var tvungen att skicka ett viktigt mail och ringa ett samtal.

Snart ska jag åka och möta Amira, vi ska till hennes lägenhet och måla :)

Jag har fortfarande inte fått svar från skolan, men det borde komma vilken dag som helst nu för på hemsidan står det att min ansökan e färdigbehandlad. Jag hoppas verkligen att jag kom in, jag dööööör annars. Kom förresten på att nästa vecka har jag absolut INGENTING att göra. Inget jobb, ingenting.. :( om inte utdraget ur brottsregistret e klart så jag kan jobba med hemtjänsten, men det tar typ 2 veckor så det e tveksamt.. aja.

Nu luktar det lite mat här så jag ska nog kolla läget i köket tror jag... pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0