Helgen

Hej bloggen!

I fredags kväll efter jobbet fick jag besök av den här tjejen..



jag var barnvakt :)

Igår (lördag) åkte jag in till stan och mötte Sandra, vi gick runt en sväng och sen åkte vi till Sandras mamma i hässelby och var där ett tag.
  Sen åkte vi till vällingby, jag mötte upp mamma och vi gick på bio och såg "The Ugly Truth", skitbra film!



Sen gick vi till baronen, Amira joinade oss efter en stund och vi satt och snackade lite skit. Kul var det iallafall :)
Idag ska jag ta det lugnt, har tvättstuga om en timme och så ska jag dammsuga här hemma tror jag. Laga god mat och glo på teve och så :) Imorgon e jag ledig, ska försöka ta vara på dagen och söka jobb då.

Ha det bra! Pusshej ♥ ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0