Makeuprådgivning

Hej bloggen!

Jag kom på att jag fick ju en present när jag fyllde 20 av pappa & Leena som jag inte har använt än! Det e en upplevelse på http://liveit.se ..
  Jag var inne där nu och kollade, och jag ska nog välja makeuprådgivning. Haha, jag tycker väl att jag kan sminka mig, men då blir man sminkad av en professionell makeup-artist från FACE Sthlm som säger vad man passar i och sånt.. och så får man välja produkter för 300kr :) kul va? Men vet inte när jag ska göra det än, så väntar lite med att boka.


kopierat från liveit.se:

Makeuprådgivning
Vill du lära dig hur du gör det bästa av ditt yttre? Funderar du på vilka färger som framhäver dina drag? Vill du förnya ditt utseende? Då är denna upplevelse som klippt och skuren för dig! Här blir du sminkad av en professionell makeupartist från FACE Stockholm och får dessutom produkter till ett värde av 300 kr att ta med dig hem.

  • Makeuprådgivning
  • Individuell sminkning anpassad just för dig
  • Du väljer själv dag- eller kvälls-makeup
  • Produkter till ett värde av 300 kr ingår i priset

Upplevelsen
Du får träffa en professionell makeupartist från FACE Stockholm som sminkar dig och berättar mer om vilka tekniker och färger som passar just dig. Efter själva sminkningen väljer du själv ut produkter ur FACE Stockholms sortiment till ett värde av 300 kr som ingår i priset.




Men nu ska jag sluta tänka på smink och ta tag i disken här hemma istället, och fixa lite mat...
Imorgon ska jag följa med Amira och kolla på hennes nya lägenhet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0