Måndag

Hej bloggen!

Den här tiden borde jag egentligen vara på jobbet men fick veta sent igårkväll att jag inte skulle jobba idag.. inte kul :/
  Så nu sitter jag hemma och vet inte vad jag ska hitta på. Städa lite här hemma kanske.
För en stund sen flög det in en gigantisk humla här! Jag skrek och sprang in på toan, haha. Kände mig ganska töntig.. men när jag kom ut var den borta :)

Nej men eftersom jag ändå vart ledig så ska jag väl försöka få lite gjort då.. skriver kanske senare :) pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Leena

Kyrkhamnsdagen är den 20:de september, inte nästa helg som jag sa till dig igår!

2009-09-07 @ 14:52:59
URL: http://dennisdischa.blogg.se/
Postat av: Pappa

Men du är välkommen tillbaka nästa helg också, svampplockning på lördag (om vädret tillåter) och Mickematch på söndag! / Pappa

2009-09-07 @ 22:16:34
Postat av: Leena

Först simhallen på lördag morgon:)

2009-09-08 @ 10:57:22
URL: http://dennizdischa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0