Onsdag

Hej bloggen!

Jag sitter och dricker kaffe och kollar runt lite på datorn...
  Inatt skulle jag sova på soffan, men vaknade efter 2 timmar så fick lägga mig i sängen iallafall. Alltså hotellsängen jag sov i var ju så jäkla hård, så nu när jag kom hem och sov i min mjuka säng 2 nätter så fick jag skitont i ryggen! Igår kändes det som att den skulle gå av typ.. så skulle prova sova i soffan tills jag vant mig men det gick ju inte så bra.. aja. Hoppas inte ryggen gör ont senare idag.

Har fortfarande inte fått svar från Komvux heller... jag vill veta nu ju.

Nu ska jag kolla igenom lite reklam och nya ikea-katalogen :) pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag vill se alla bilder. Säg till när du lagt upp dem :)

2009-09-02 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0