Sunday bloody sunday

Hej bloggen!

Igår var jag som sagt barnvakt.. vi la oss i varsin säng och glodde på film, i mitten av den andra filmen blev syrran trött och la sig så jag kollade klart på filmen och la mig sen också, ganska tidigt. Skönt att inte sitta uppe hela natten bara för att det e helg!

Jag är i en sån period att på helgen vill jag bara vara hemma och ta det lugnt, typ.. visst, det kan vara kul att gå och ta några öl en kväll eller åka någonstans och shoppa lite eller kolla runt, man vill ju inte vara helt isolerad men annars så.. home sweet home. Ibland kommer en sån period och det behövs nog, att inte bara festa järnet hela tiden. Så sparar man lite pengar också :)







Idag har jag bara fixat och donat lite här hemma; bytt lakan, burit tillbaka teven till hyllan i mitt rum (som jag och lillebror bar ut när jag tömde hyllan för jag trodde att storebror skulle komma och montera ner den), vattnat alla blommor och planterat om min gröna lilla växt som var bredvid julblomman jag fick av en gäst på jobbet. Julblomman var ju stendöd nu, haha.. så den gröna växten fick en egen liten kruka istället :) fast bladen e jättetorra så jag hoppas att den repar sig..!


Före:

  


Efter:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0