Vad är det med folk & frukt??

Hej bloggen!

Idag är jag ledig men gick ändå upp tidigt, har varit och lämnat in min mobil på lagning för den började "haka upp" sig ett par gånger i somras och nu händer det typ hela tiden, den vägrar fungera typ 2 dagar varje gång, sen funkar den normalt igen! Störande som fan, så nu har jag lånat en gammmmmal sonyericsson... saknar redan min, haha :)


  Idag ska jag bara ta det lugnt, har verkligen lust att göra något men ska ju upp kl 6 imorrn..


Jo förresten, rubriken till det här inlägget..; i somras var det ju någon idiot som gick in i min lägenhet och senare hängde ett bananskal på min dörr... igårkväll när jag kom hem så låg det en hög med mandarinskal utanför dörren. Så vad är det med folk och frukt egentligen? Svårt att hitta en soptunna?!




bild från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0